Sorteig panera de Nadal 2019

Bases del sorteig de la panera de Nadal:

  1. Les butlletes es posaran a la venda al preu de 1€ fins al dia 13 de desembre de 2019.
  2. Es sorteja una panera de productes variats i una tauleta Android que es trobarà exposada al costat de la secretaria del Liceu.
  3. Es posen a la venda 1.000 números, numerats del 1 al 1000.
  4. La butlleta guanyadora serà la que s’extregui a la secretaria de l’escola amb la Directora el dilluns 16 de desembre de 2019.
  5. El número guanyador es farà públic al taulell de l’escola i a través de les diverses vies de comunicació de l’AMPA i el guanyador/a haurà de posar-se en contacte amb l’AMPA.
  6. La entrega de la panera es realitzarà el dijous dia 19 de desembre a la Festa de Nadal. Si no fos possible, s’acordarà dia i hora per fer-hi entrega a la secretaria del Liceu amb un membre de l’AMPA.
  7. El premi no es podrà bescanviar en cap cas per diners en efectiu, ni per cap altra forma de compensació econòmica.
  8. La participació en aquest sorteig implica l’acceptació d’aquestes bases.

Arxivat a Activitats

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Clica per seguir aquest blog i rebre notificacions de noves entrades per correu.

Segueix-nos a Twitter
A %d bloguers els agrada això: