Visita del Patge Reial 2020

Des de l’AMPA i amb la col·laboració de l’Escola, aquest any la visita del patge és farà en horari lectiu, de 15:00 a 17:00 el pròxim dia 17 de desembre de 2020.

És realitzarà amb totes les mesures de seguretat adients, mantenint els grups estables, per a que els alumnes puguin lliurar la carta que realitzaran durant els pròxims dies a la classe.

Els alumnes rebran una petita sorpresa, i es farà una fotografia de grup que podreu sol·licitar.

Hem de continuar amb l’esperit del Nadal, i fer tot allò que estigui en les nostres mans per aconseguir-ho.

El Patge ens ha comunicat que necessitarà 2 ajudants (pares/mares), si voleu estar en un dia tan especial amb ell ajudant-lo en la gran tasca de recollir les cartes amb els desitjos de tots el nens i nenes del Liceu Castro de la Peña, només heu d’emplenar el següent formulari:

Es realitzarà el sorteig per escollir als 2 ajudants del Patge entre tots els formularis rebuts ( i també 2 suplents).

Desitgem que participeu i gaudiu conjuntament amb els alumnes d’aquesta tarda tan especial !!

AMPA Liceu Castro de la Peña

Arxivat a Sense categoria

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Clica per seguir aquest blog i rebre notificacions de noves entrades per correu.

Segueix-nos a Twitter
%d bloggers like this: